Únor 2009

28.2.2009 So

28. února 2009 v 19:11 | +Melody+ |  Den za dnem
Sobota

Muhehe, dneska jsem byla totálně labilní všemu co se kolem mně hýbalo. OK Dopoledne jsem poslouchala mamčiné naivní skřeky, že když po mě bude křičet vydupe si autoritu.
A pak už to bylo. Pustila jsem si Aeon Flux a byla uplně mimo.

Zlatíčka, to co jsme dneska jedla vám sem nenapíšu, pač to sama nevím.
Dala jsem tu během dne pár článků a to ani nevím, jak se mi to vlastně povedlo.

Chtěla jsme se učit, nakonec z toho sešlo jenom kouknutí na sešit. Jo, byl linkovaný, začmáraný a pak už ležel zase zpátky na místě, odkud jsme ho vzala.

Mamka išla s tím svým novým oběvem na bowling, no a musím přiznat, že když se dala do pucu, byla z ní fakt kočka. Snad budu po ní

Za tenhle týden můžu říct jenom 2 slova. JOSH HUTCHERSON ...
+M+


Sport = Kj za Hodinu

28. února 2009 v 15:34 | +Melody+ |  Hubnutí
KOLIK SPÁLÍME KJ ZA HODINU

1. Aerobic - 1800 Kj
2. Badminton - 2000 Kj až 4500 Kj
3. Běh - 2000 Kj až 4500 Kj
4. Běh na lyžích - 2000 Kj až 5000 Kj
5. Bruslení - 2000 Kj
6. Jízda na kole - 3400 Kj
7. Kolečkové brusle - 2000 Kj
8. Pilates cvičení - 1200 Kj
9. Sjezdové lyžování - 2100 Kj
10. Spinning - 3500 Kj
11. Squash - 3700 Kj
12. Svižná chůze - 500 Kj až 1800 Kj
13. Tenis - 3500 Kj
14. Tanec - 1500 Kj až 2500 Kj
15. Cvičení ve fitness - 1500 Kj až 2500 Kj
16. Volejbal - 1500 Kj až 2500 Kj
17. Plavání - 1800 Kj až 2800 Kj

+M+

8 Superpotravin

28. února 2009 v 15:07 | +Melody+ |  Hubnutí
1. Žlutá rajčata
Možná vám to bude připadat divné, ale je to tak - nejlepší a nejzdravější jsou žlutá rajčata.
Červená sice snižují riziko rakoviny a srdečních onemocnění, ale žlutá vás před těmito zákeřnými nemocemi ochrání dvakrát tolik. Navíc obsahují lykopen, který se dobře rozpustí v tucích.

2. Kapusta
Zařazujete kapustu do svého jídelníčku? Dobře děláte. Chce to ale minimálně jednou týdně. Snížíte tak riziko, že vás postihne rakovina tlustého střeva.

3. Višeň
Mají totiž blahodárné účinky: snižují bolesti svalů, cholesterol, také hladinu cukru v krvi.
Jezte je bez váhání - hladinu cukru snižují.
4. Kari
Máte rády květák nebo kapustu? Pokud ano, tak je zkuste někdy ochutit místo solí kari kořením.
Protože přesně v této kombinaci velmi intenzivně působí proti několika druhům rakoviny a vzniku Alzheimerovy choroby.

5. Ovesné vločky, müsli, cereálie
Když si každé ráno místo chleba s máslem dáte cereálie, tak si tím výrazně snížíte obsah cholesterolu v krvi.
Pozor ale na müsli pražené, ty by vám naopak mohly při časté konzumaci ublížit.

6. Čokoláda
Malé množství tohoto sladkého mámení nabité flanovoidy snižuje tlak, riziko ucpávání tepen a vznik srdečních chorob.
I náladu vám může zlepšit! Zvyšuje totiž hladinu serotoninu v mozku.
Tak se neobávejte a dejte si kousek tabulky.

7. Krevety
Mají jen devadesát kalorií v jedné porci.
Neobsahují žádný tuk, ale zato spoustu bílkovin, což z nich činí ideální dietní potravinu.
Vitamin D podporuje stavbu kostí a díky selenu zabraňují i vzniku rakoviny.

8. Pistácie
Mají v sobě vitamin B6 a měď.
To jsou látky, které vám dodají energii. A zabraňují vzniku cukrovky II. typu.

přepsáno - www.prozeny.cz
+M+

Zeleninová pochoutka

28. února 2009 v 14:47 | +Melody+ |  Jídlo
1/2 kg brambor, 1 lilek, 1 cuketa, 4 rajčata, 1 konzerva fazolek, 3 cibule, 2 papriky, olej, sůl


Brambory nakrájíme podélně na čtvrtky, lilek a cuketu na kousky, rajčátka na osminky, cibule na půlměsíčky, papriku na proužky.

Dáme na plech brambory s cibulkou, olejem a solí zapéct tak zhruba na 15 minut.

Poté přidáme lilek a cuketu, za dalších 15 minut přidáme rajčata s paprikou. Po 15 minutách přidáme fazolky, promícháme, zapečeme a za 15 minut můžeme servírovat.

Kysané zelí má v kuchyni velmi široké uplatnění. Je plné vitaminů a chutná výborně. Zejména v různých pokrmech z kynutého či listového těsta.


27.2.2009 Pá

27. února 2009 v 17:09 | +Melody+ |  Den za dnem
Pátek

Právě jsem se vrátila z gymnastiky a řeknu vám, byla fakt sranda. Vůbec mi to nešlo, ale naštěstí jsem v tom, jak jsem si později všimla, nebyla sama.
Vypadla su co nejrychleji, aby si mě trenér nevšiml, pač jsme tam evidentně měly zůstat o pár hodin déle. Tak si pro jistotu vypnu mobil

Vařím si večeře a už se na ni hrozně těším. Vejce na tvrdo.
Kočka furt oxiduje, chce se mazlit.
Ve škole jsem nebyla, moje absence už se poznamenává na mém prospěchu. Třídní chtěl volat mamce, angličtinář už mi zhoršil stupeň hodnocení při mém přístím zkoušení slovní zásoby.

Holá Holá, já jsem v piči. Tak i v Disco Dance. Kdybych tam přes jarní prázdiny chodila, tančila bych formace. Takhle si to můžu cucat z prstu. Naštěstí se kemně ta gymnastika chová aspoň trochu štědře.

Snídaně - kiwi (7:00)
Svačina - nic spala jsem
Oběd - Jakési maso s chlebem + kečup (12:00)
Svačina - Hořká čokoláda (15:30)
Večeře - 3 Vajíčka natvrdo s chlebem + rajče (17:30)

+M+

26.2.2009 Čt

26. února 2009 v 18:59 | +Melody+ |  Den za dnem

Čtvrtek

Včera večer jsem byla trošku v smutné náladě. Měla jsem takový pocit bezmoci, že jsem nic. Nepatrné smítko kolem těch krásných, štíhlých holek. Ošklivá v obličeji, hloupá ... ALe už jsem OK

V gymnastice už jde všechno do tuhého, prej že pojedeme na nějaké závody do Anglie, evropský pohár juniorů kajsi do Itálie, a příští rok na Mistrovství Evropy do Švédska. No potěš prdel, já už neumím ani kotoul, natož nějaké to salto se stoparesáti otočkama LOl.
No snad se tam dostaneme. Najdeme spoustu sponzorů a tak
Přístí pátek máme vstoupení na sokolském plese

Jídelníček jsem dávat nebudu! Je totiž otřesný. Pomalu polehoučku už zase musím to tělo donutit k tomu, aby poslouchal. Jíst pravidelně, zdravé jídla, spousty ovoce ...
Musím napsat (b)Bbe že se od soutěže odhlašuju. Holky, měly jste pravdu. Měly bychom to mít pod kontrolou.

+M+

25.2.2009 St

25. února 2009 v 18:35 | +Melody+ |  Den za dnem
Středa
!Jsem neschopná kráva, co nic nedokáže!
!Nemám vůli, nemám nic!
!Chci všechno hned, jako nymfomanka sex!
+M+


24.2.2009 Út

24. února 2009 v 12:50 | +Melody+ |  Den za dnem

Úterý

Holky já jsem strašně ráda, že vás mám. Každý komentář mi udělá radost.
Samozřejmě NE ale typy - "hlásni pro mě na ...bla bla, j a máš hezký blog". Když se kouknu ipčko tak je tu ten člověk byl poprvé a už nikdy nepřišel. Je to ubohé.

J to mi přitomíná hlášku, kterou jsem si četla včera večer na jednom blogu -
"Ty jsi tak ubohá, že mi příjde ubohé i s tebou mluvit!"
Nebo něco v tom smyslu.

Zrovna jsem ve škole, mám robit cosik v excelu, ale já si dávám free.
Taky jsme dopapkala obídek a jako prémii si dala hořkou čokoládu.
Nějak mě honí mlsná. Uff, naštěstí nejsem doma, jinak bych už měla celou hlavu v ledničce.

Snídaně - Celozrný chleba s Cottage; rajče (7:20)
Po gymnastice - Velké hranolky z Meka (11:15)
Oběd - 4 tmavé rohlíčky s 10deka kuřecí šunky (12:30)
Hořká čokoláda Figaro (12:40)
Svačina - nic
Večeře - Toastové oplatky s cottage (21:30)

S těma hranolkama, no šla tam kámoška a já šla s ní. Prostě jsem neodolala.
Nějak nemám výčitky svědomí, až se divím. Po škole jdu do gymnastiky a pak mám Show Dance, takže už se dneska na compa nedostanu.

Majte sa holčiny moje.
+M+

Je 21:35

Ahojki hele já vím, že jsem říkala, že tady nebudu, ALE.
1.Jsem závislá na filmu - Cesta do středu země 3D a musím ho vidět.
2. Učení jsem si přesunula na ítřejší ráno, se mi nějak nechce.
3. Dospala jsem večeře - Je sice pozdě, ale koukněte se na čas, poslední byla čokoláda 12:30.
Měla jsem hlad no ...
4. Prolétla jsem komentáře za tenhle článek a samozřejmě web autorky.

Teď už fakt papa

23.2.2009 Po

23. února 2009 v 19:57 | +Melody+ |  Den za dnem

Pondělí

Yeah, dneska mě odchytl třídní, že chce omluvenky a proč jsem dneska do školy přišla ZASE pozdě. Tak mě v tu chvíli zrovna napadl zubař a k tomu jsem přičmuchla, že budu mít rovnátka.
"Nikdy jsem si nevšiml, že máš křivé zuby!"
"No já je budu mít jenopm na spodních, ty naštěstí nejdou vidět."
UFF
J a plus pro mě, pač jsem ani neřekla, jestli to budou natrvalo, nebo ee.

Po škole jsem měla nakoupit, jenomže jsem si koupila nový Joy,
mamka mě trochu seřvala, co už :)

Snídaně - nic spala jsem
Ve škole - Aktivia jahodová a jah. müsli (10:30)
Oběd - 4 tmavé rohlíčky + 10 deka kuřecí šunky (14:00)
Svačina - Müsli s mlíkem; brambory (16:15)
Večeře - nic, jsem zapoměla

Jak může někdo zapomenout na večeři?! .. No, já večeřím maximálně v 18h, teda pokud se pak ještě nepřežeru a -> tančila jsem U-Go-Girl od jedné bomba korejské zpěvačky - Lee Hyori.

Je to jednoduché, zábavné a hlavně sranda. Zkuste si to taky.
ALE pouze pasáž od 3:08 do 3:28
Nazvala jsem to "OK taneček"

+M+

LINK

22. února 2009 v 18:03 | +Melody+ |  Ostatní - Me

Tak tady na tehle stránce zjistíte, jak vám funguje mozek.
Jestli jste baba či co. :)
No já jsem ženská, ale mám to nahranici
(půl čárky za 180 bodů)