Jednodenní diety

22. ledna 2009 v 20:46 |  Jídlo

Zelný den: Vláknina zažene velký hlad

Dostatek vlákniny nadlouho nasytí a pomůže vybudovat zdravou střední flóru. Dobré na trávení!
Snídaně: Chléb se sýrem
Plátek celozrnného chleba s máslem a 30 g krájeného netučného sýra.
Oběd: Salát z kysaného zelí
150 g kysaného zelí smíchejte asi s 20 g goudy a 100 g mrkve (obojí nakrájejte). Nakonec vše promíchejte s asi 25 g jogurtu.
Večeře: Brambory s krůtím ragů
1 středně velký brambor upečte v troubě. ½ červené papriky, 1 malou cibuli, 100 g krůtích prsou, sklenici kysaného zelí pak nakrájejte na kousky, dejte na hlubokou pánev a pořádně orestujte. Tuto masovou směs pak posypejte lístky tymiánu a podle chuti okořeňte. Nakonec směsí naplňte bramboru a můžete servírovat!

Mléčný den: Vápník rozpustí kila navíc

Vápník v mléčných výrobcích výrazně postrčí odbourávání tuků.
Snídaně: 30 g ovocného müsli se 150 ml mléka
Oběd: Tzatziky s okurkou
Smíchejte 50 g nastrouhané okurky, 1 lžičku cibule nakrájené na kostičky, trchu prolisovaného česneku, 50 g netučného tvarohu a asi 20 g zakysané smetany.
Večeře: Jogurtová polévka
Uvaříte ze 100 g nízkotučného jogurtu, 150 ml mléka, soli, pepře, citronu, pažitky, meduňky nebo máty, petrželky a trochu chilli koření.

Zeleninový den: Odbourá tuky

Vitaminy dají tukovým buňkám pořádně do těla! Snězte 2 kg zeleniny a k tomu si dejte různé dipy. K obědu a večeři je povolený plátek knäckebrotu.
Snídaně: Citronový dip
90 g netučného tvarohu vyšlehejte se 40 g nízkotučného jogurtu a lžičkou citronové šťávy.
Oběd: Jogurtový dip
3 lžíce netučného tvarohu, 2 lžíce nízkotučného jogurtu, sůl, pepř. Přidejte nasekanou pažitku a petrželku.
Večeře: Chilli dip
90 g netučného tvarohu vyšlehejte se 40 g netučného jogurtu a jednou lžící chilli omáčky.

Rýžový den: Pročistí a zbaví odpadu

Rýže odvodňuje! To má okamžitý efekt - odpadní látky jsou odvedeny pryč z těla.
Snídaně: Rýže s kompotem
Uvařte 30 g rýže a smíchejte s 50 g jablečného kompotu.
Oběd: Rýže s dušenou mrkví
Uvařte 80 g rýže. 3 naťové cibulky a 120 g mrkve orestujte na pánvi a přidejte k rýži. Osolte a opepřete.
Večeře: Rýže s vývarem
30 g rýže uvařte a přidejte 200 ml zeleninového vývaru. Ochuťte petrželkou

POZOR - Diety byste opravdu měli jíst pouze JEDEN den.Došlo by k jojo ofektu.
Zdroj - www.prozeny.cz
+M+
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.