Fitball cvičení

26. ledna 2009 v 20:03 | +Melody+ |  Hubnutí
Trénink břišních svalů
Lehněte si na záda, paty opřete o míč tak, aby nohy zůstaly natažené. Pomalu zvedejte trup s rukama za hlavou. Paty přitom nesmí spadnout z míče a nohy musí zůstat natažené! Hlava nesmí být v předklonu. Opakujte 10x ve dvou sériích.


Pevný zadeček
Lehněte si na míč na břicho, rukama se dotýkáte země. Střídavě zanožujte nohy nahoru vždy jedna noha zůstává na zemi. Bedra se nedotýkají míče a zadeček musí být zpevněný. Tento cvik opakujte minimálně 10x na každou nohu.

Vytvarujte si boky
Lehněte si na záda, nohy opřete o míč tak, že se budete dotýkat země jen horní polovinou zad. Napněte břišní svaly a stáhněte zadeček. Střídavě zvedejte nejprve jednu a pak druhou nohu. Opakujte 10x ve dvou sériích.

Pro zdravější záda
Lehněte si na míč zády a podepřete hlavu rukama. Ty ohebnější z vás mohou udělat přes míč most. Přitom by se záda měla dotýkat míče. Střídavě napínejte a uvolňujte ruce a nohy (opírejte se o ně, zpevňujte záda a povolujte). Opakujte 5x.

Zpevňujte stehna
Lehněte si na břicho na zem. Uchopte míč ohnutýma nohama. Tiskněte paty k sobě tak, že napínáte vnitřní stehenní svalstvo a hýžďové svaly. Nohy s míčem opakovaně natahujte a pokrčujte. Opakujte 10x ve dvou sériích. Tento cvik je vhodný i pro zpevnění zadečku v případě, že budete nohy zvedat od země.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Michelle Michelle | Web | 26. ledna 2009 v 21:26 | Reagovat

Super, zrovna jsem nafoukla míč....

Dík za koment

P.S. hezkej blog ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.